Taxi Westzaan Schiphol


Wij houden via internet uw vlucht in de gaten en weten dus ruim tevoren of er sprake is van vertraging of annulering. U hoeft dat niet apart aan ons door te geven. Dus ook bij een vertraagde vlucht staan wij op tijd op u te wachten op de luchthaven.
U geeft bij het reserveren het vluchtnummer waarmee u aankomt op schiphol aan (LET OP ! dat is het vluchtnummer van de terugreis), de datum en de verwachtte aankomsttijd, en het telefoonnummer van het mobiele nummer dat u bij u heeft op de dag van de reis. Zowel de centrale als de chauffeur houden dan continu in de gaten of uw vlucht vertraagd of vervroegd is. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de taxi klaar staat, als uw vliegtuig geland is. U dient na de landing direct uw telefoon aan te zetten, u wordt dan door de chauffeur gebeld. De chauffeur laat u dan weten waar hij op u wacht. Meestal is dit bij het grote PANASONIC-scherm buiten de aankomsthal, hier bevindt zich de parkeergarage ingericht door Schipholgroep voor de gereserveerde taxi’s. Ook kunt u zelf een locatie bespreken, zoals bijvoorbeeld de meetingpoint of zelfs bij de gate, direct na de douane. De chauffeur wacht u dan op met een bordje met uw naam. (Let op, hieraan zijn wel extra kosten verbonden namelijk €15,- bovenop de actieprijs). Ook dan neemt de chauffeur telefonisch contact met u op, zet dus altijd uw telefoon na de landing aan.


Gratis offerte voor vip vervoer op maat